muslimahbijak.com

wibiya widget

NOTES

SALAM, ~ DAPATKAN BAJU MUSLIMAH DEWASA DAN KANAK-KANAK SERTA DAPATKAN HARGA PROMOSI DETOX FOOT PATCH SEGERA.. ~ BANKIN SEBELUM JAM 2ptg, KAMI POS LAJU PTG INI JUGA DAN SELEPAS JAM 2ptg ESOKNYE ~ sms nama, alamat, jumlah bankin, masa bank in, ke 0127121230 OR just PM me yaa .TQ BAJU MUSLIMAH DEWASA & KANAK-KANAK JIKA BELI SEHELAI..HARGA BIASA MGIKUT SAIZ JIKA LEBIH 2 HELAI..AKAN DIBERI DISKAUN BEST2 PUNYE.. :)
cara pembayaran:- maybank:-151146648201. cimb 01270010661528. (siti zulnorain othman) 012 7121230 -PUAN YAN

Followers

lengkapkan pesanan anda di sini

Name:
Email Address:
Mobile Number
Address
Item Code
Colour
Size
Quantity
Preferred Contact Method
Payment Details

This HTML form was created by Freedback.

Wednesday, January 19, 2011

CARA MEMAKAI DETOX FOOT PATCH

Cara memakai:

1) Buka pelekat.
2) Lekatkan bahagian yang bertulis di pelekat.
3) Pastikan bahagian yang berherba mengadap telapak kaki anda.
4) Minimum: 4 jam, Maksimum: 8 jam (sebaiknya guna sebelum tidur)


Prinsip : Berdasarkan kepada ilmu perubatan Cina, badan kita menpunyai lebih 360 titik akunpuntur, dimana 60 titik akupuntur ditemui di bahagian kaki. Bahagian kaki atau lebih sinonim sebagai "jantung kedua" ianya merupakan zon refleksi untuk organ dalaman utama badan kita dan merupakan "rumah" kepada pelbagai jenis toksik.

Apabila kita memakai foot detox patch, apabila pengedaran darah berlaku di bahagian tapak kaki, foot detox sachet akan menyerap toksik yang dibebaskan dari titik akupuntur. Dengan hanya menggunakan dalam tempoh satu malam sahaja kita akan dapat melihat kesan penggunaan iaitu perubahan dari segi warna dan bau foot detox sachet (dari warna cerah ke warna coklat perang/hitam).


Sejak akhir-akhir ini heboh diperkatakan tentang kehebatan foot detox patch atau koyok kaki di Malaysia. Ada yang mahal, murah dan ada juga yang tiruan. Yang mana pilihan anda? anda tentukan... Tepuk dada tanya selera tapi jangan sampai tertipudan terpedaya..
Saintis telah mengkaji lebih 24 tahun tentang detox pacth yang menjadi salah satu alternatif untuk menarik dan mengeluarkan toksin dalam tubuh melalui tapak kaki.
Tiada teknologi maju penghasilan detox pacth yang berkualiti tinggi selain daripada teknologi daripada korea yang terbukti dengan kajian sains. Kini, di pasaran malaysia telah berlaku kebanjiran detox pacth tiruan yang dibeli, tiada keberkesanan dan pad akan kehitaman selepas digunakan, pad menjadi keras dan tanpa memberi anda manfaat penyingkiran toksin dalam badan. berhati-hati dengan detox pacth tiruan dan harganya terlalu murah. anda hanya membazirkan wang anda.
Fungsi:
  1. Membantu buah pinggang dan sistem limpa menjalankan fungsi pembersihan toksik dari badan
  2. Membantu mendapatkan tidur yang lena, menghilangkan sakit kepala dan menghilangkan kepenatan.
  3. Membantu menghilangkan kesakitan dan lenguh pada kaki.
  4. Meningkatkan tahap imuniti,pengedaran darah dan membantu penstabilan metabolisme.
  5. Mengurangkan ketegangan pada otot dan membuang air berlebihan dalam badan.
  6. Menjauhkan dari sembelit
Bahan Utama: natural bamboo extract powder, natural mineral fine powder, tourmaline, trace elements, chitin, vitamin C, vitamin E, orange essential oil, loquat leaves, etc (natural plants)

No comments: